Don't stop believin'

Sidan som räddat mig från ett mentalt sammanbrott för ikväll/natt: Felsms.com. Jag har helt seriöst skrattat så jag gråtit, eller vad sägs om följande felskickande:

Till: Mamma
Sms: Smekte dina bröst i natt när du sov. Det verkade som du gillade det. Din lilla kåting.
Svar: Vad pratar du för strunt
Förklaring: Så, nu tror mamma att jag smekt hennes bröst eftersom jag inte vågade förklara utan bara vill glömma helvetet. Jag trippelkollar alltid numera innan jag skickar sms. Smset var menat till min tjej.


UNDERBART. Kolla in sidan om ni inte gjort det. Helt klockren.

Annars så... Hoppas jag på en bättre dag imorgon. Det kan nästan bara bli bättre nu. Börja böla inne på Hobbex kändes litegrann som ett nytt personligt rekord i att vara deppig. Nu ska jag fasen ta mig i kragen och börja om. Igen.

Kommentarer
Postat av: Mejlin

HAHA! wtf? craaaaazy

2009-12-15 @ 15:28:08
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0