Christmas 2009

Det har faktiskt, trots vissa omständigheter, varit en relativt bra jul. Jag är väldigt nöjd över min julklapp - en gitarr - och har dessutom fått lite alkohol och presentkort. Gitarren snodde dock morsan åt sig rätt snabbt, och hon har nu suttit i nån timme och spelat, sjungit och svurit lite emellanåt över misslyckade toner. Det är lite rogivande, på något underligt sätt.

Nu ska jag springa bort till Jocke på lite glögg och sen blir det nog en filmnatt ikväll igen.

God jul alla, jag hoppas verkligen att ni haft en fin kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

God Jul:)

2009-12-25 @ 01:42:12
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Natli

Din spanskakurs lär väl börja snart, eller hur? Om jag minns rätt :) tänkte lära dig en fin fras: cúanto cuesta tu entrepierna? [kvantó kvésta tú entre-pi-er-na] = vad kostar ditt skrev? :D



Din jul lät kul, för övrigt. Du måste hålla mig uppdaterad om hur det går med gitarren + om du vill ha tips på nåt som är lätt att lära sig :D

2009-12-25 @ 21:36:04
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0