Bad things

Idag är jag jävligt, jävligt irriterad på människor. Nästan på alla, inte riktigt dock.

  • Jag irriterar mig på människor som inte vet när de ska hålla käften.
  • Jag irriterar mig på människor som inte vet när det är dags att sluta skämta. (Okej, jag är jävligt tolerant, men inser du inte att det är nog när jag sitter framför dig med tårar i ögonen?)
  • Jag irriterar mig på de som verkligen måste visa upp sina lyckliga förhållanden, även när de vet hur mycket jag sörjer över mitt kraschade.
  • Jag irriterar mig på att vissa inte kan acceptera att julen inte är en lycklig högtid för alla.

Jag irriterar mig mest av allt på den här jävla julen i allmänhet. Och morgondagen. Och allt som har med dessa två dagar att göra.

Juldagen ska åtminstone sitta jävligt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0