What it is

Jag är så otroligt förälskad i Mark Knopfler - What it is. Det är en kärlek som varat länge, men som minst sagt blommat ut under senaste veckan, jag slutar aldrig fascineras över vilken fantastisk låt det här är. Det är inte ofta jag får gåshud av låtar, men när han sjunger följande textrad ryser hela jag;

Everybody's looking for
Somebody's arms to fall into
That's what it is

Helt fantastiskt, herregud.


Håller för övrigt på att få psykbryt på min dator, önskar innerligt att jag var lite mer tekniskt kunnig just nu. Framför allt när gmail vägrar bifoga mina filer vilket innebär att jag inte kan skicka jobbansökningar, samt att flash ständigt kraschar. Ibland känner jag mig verkligen som en stereotypisk korkad kvinna med noll datorkunskap. Vilket förmodligen är precis det jag är också.


Men jag har haft en väldigt bra dag i övrigt. Signat upp mig på ny kurs och haft en väldigt bra eftermiddag/kväll med Jocke. Och bara en sån sak att jag kunde gå hela dagen utan jacka är ju anledning nog för att vara lycklig ett bra tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0