...

Kan inte riktigt bestämma mig för om det här är den värsta dagen på länge, eller om jag bara borde vara glad för att det kunde varit värre. Lutar mest åt det första just nu.

Anyhow, lite rolig kuriosa - när jag kom hem precis blev jag vettskrämd av att det satt en man precis innanför dörren till trapphuset, som var i 50-årsåldern, kraftigt sliten och hög som ett hus. Blev så överrumplad att jag bara stannade och glodde på honom som en idiot, gick sedan en halv trappa upp innan jag vände mig om för att betrakta honom igen, osäker på om jag bara hallucinerade eller något. Men jodå, visst satt han där i egen hög (!) person. Nybro slutar aldrig bjuda på överraskningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du har en roomie som du bara behöver tänka på som kommer som ett skott och tar hand om dig osv. osv?

2012-03-07 @ 14:13:56
URL: http://emmawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0