Part of me

Det absolut bästa med att vara sjuk, det är hur mycket man uppskattar att må bra, när man väl får göra det. Den senaste tiden har min kropp verkligen strejkat, och att bara ha en kväll som denna när jag varken har särskilt ont, mår illa eller mår dåligt på annat sätt är helt underbart. Problemet är väl hur mycket man har att göra när man har energi till det - typ städa, diska och framför allt plugga. uhh. MEN - jag stresspluggar, diskar och röjer upp misären i mitt rum hundratusen gånger hellre än mår som jag gjort nu i helgen. Fy fan i helvete säger jag bara.


Nej, idag är en bra kväll/natt. Åt middag med Fredde och Sofie innan och nu ägnar jag lite tid åt min försäljningskurs, som är riktigt rolig. Har även béställt hem lite grejer från H&M och känner mig lite skyldig över detta med tanke på min ekonomiska status... Imorgon får jag besök av Rambo och ska vara hundvakt över dagen, samt eventuellt ha min första muntliga redovisning.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ämma

YOU GO GIRLFRIEND!!!!!!!!!!!!

2012-02-16 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0