Land of hope and dreams


En bra helg ligger bakom mig. I lördags var det som sagt inflyttningsfest hos Joel, och det blev en riktigt rolig och framför allt sjukt skruvad kväll, haha. Med tanke på min nuvarande ekonomi kunde jag dock inte följa med på utgång till Kalmar vilket var tråkigt, istället blev det vinpimplande och matlagning mitt i natten med Fredde vilket också var mycket trevligt.

Dagen har jag hittills ägnat åt att skriva resultatbudget (jag DÖR så tråkigt), lyssnat på Bruce (157 dagar kvar!) samt varit en duktig kvinna och tagit mig an ett diskberg hemma hos Fredde, återstår att se om han märker någon skillnad. Nu ska jag snart ägna mig åt matlagning, plus dregla över nedanstående man - sjukt att han tjugo år senare är minst lika fräsch. Definitivt den äldste man jag ägnat någon snuskig tanke åt, om man nu får skriva så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0