Wrecking ball

Trots alla mina jävla krämpor (känner mig verkligen som en pensionär med allt gnällande) så har jag haft en riktigt fin påskhelg.

I torsdags drog jag till Öland, och det var verkligen extremt välbehövligt att spendera lite tid där. Tror aldrig jag uppskattat Öland så mycket som jag gjorde i torsdags faktiskt. Skönt att träffa mamma igen, och även Jocke en stund på kvällen för en kopp té precis som på den gamla goda tiden, när vi bodde typ 150 meter ifrån varandra.

På fredag blev det ännu ett kärt återseende, Karin. Nittiotalsmusik, té och massa ämnen att ta igen. Ibland saknar jag verkligen gymnasietiden när jag hade typ 90 % av min umgängeskrets mindre än en timme bort, men numera får man istället ta till vara på den tiden när man väl kan ses!

På kvällen blev det bio med gänget, såg The hunger games som var grymt sevärd, tror det är en av de bästa filmerna jag sett på länge, åtminstone på bio.

Lördagen innehöll IKEA-besök med Fredde, Joel och Sofie, följt av påskmiddag på kvällen. De två männen i sällskapet spenderade jag även gårkvällen med framför Bingolotto, där en ytterst hätsk stämning uppstod när vi inte vann de planerade resorna för 25.000.

Idag startade jag dagen tidigt med tipsbingo tillsammans med Ann. Har inga ytterligare kommentarer till varför jag gick tipsbingo, men för att återgå till det där med att känna sig som en pensionär.... Ja. Men det var trevligt! Fortsatte dagen med städning, diskande och matlagning som den ordentliga kvinna man är.

Imorgon väntar bland annat en arbetsintervju. New day, new oppurtunities.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0