-


Igår löste jag sommarjobbet, vilket känns jävligt bra. Butiksjobb på camping den här gången och det ska bli sjukt roligt! Skönt att hänga på Öland i sommar med, saknar mina hemtrakter under den årstiden. Känns bra att jag mer och mer känner att det är inom turism jag vill arbeta i framtiden, nu är det bara gymnasiebetygen som ska fixas och sen blir det nog att söka någon yrkesutbildning.

Idag fyller Jocke 22 och det blir självklart en tur till Kalmar dagen till ära. Dock nykter eftersom jag bestämt mig för att inte dricka fram till midsommar, för att förhoppningsvis ge min kära mage lite bättre odds för att tillfriskna. Även gynnsamt för min ekonomi, inte läge för den typen av fylla när man går loss på visa-kortet och inte vågar kolla internetbanken dagen efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0