-

Nä, här blir ju inga barn gjorda direkt. Har verkligen ingen motivation för att blogga just nu, funderade till och med på att lägga ner skiten men då skulle jag väl bara ångra mig antar jag.

Har haft en bra vecka i alla fall! Haft en heldag med Hannah där vi bland annat hann med promenad i solen till Stadsmissionens Second hand, supergod middag, tédrickande och diskussioner om allt från kärlek till varför jag misstog våffelsmet för att vara vaniljsås under min senaste hotellvistelse.

Igår tog jag och min förkylda kropp bussen till Kalmar och träffade Emma. Damen bjöd mig på sushi som jag aldrig ätit innan, och denna nya matupplevelse får fem riskorn av fem möjliga. Dock får upplevelsen att äta med pinnar betyget ett riskorn - bokstavligt talat, med tanke på att det var ungefär så många riskorn jag faktiskt fick i mig åt gången.

Nehej, tack för mig, ska återgå till sängläge eftersom jag hostat sönder lungorna hela natten och fått cirka två timmars sömn allt som allt. Bobaj!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

sv: tack för dina fina ord! det värmer :)

2011-03-27 @ 07:38:32
URL: http://www.heartscene.se
Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-27 @ 08:47:40
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

inga barn gjorda...det går lätt att ordna;) höhöhö

2011-04-02 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0