Over the seas

Taggad till max och SJUKT nervös. För vad? Det håller jag hemligt tills vidare, men om jag lyckas/går vidare i det jag ska pyssla med imorgon så får ni veta. Annars tänker jag lida i ensamhet, usch och fy.

Och när vi ändå är inne på temat plågsamma saker, så klippte jag mig idag. 3 ½ timme senare (!!!) insåg jag att jag numera ser ut som en svamp. Champinjon. Svampskalle. Mina ord som jag tidigare i veckan sa till Hannah ("äh, det är bara hår, det växer ju alltid ut") får jag äta upp nu. Ska dra in till stan och köpa mössa imorgon som jag planerar att bo i de närmsta veckorna.

Nu ska jag plugga, researcha för morgondagen och lyssna på tillfälliga favoritlåten. Bobaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0