Don't worry about a thing

Mitt nyårslöfte för det här året var att jag skulle börja prioritera mig själv lite mer. Försöka lyssna på mig själv lika mycket som jag försöker lyssna på andra, göra saker för att jag mår bra av det och inte för att jag tror att jag måste. Kan ju säga att hittills har jag verkligen totalignorerat det nyårslöftet och kört på för fullt i motsatt riktning, men till sist tar det stopp och då slår det väldigt hårt tillbaka mot en själv.

Nu ska det bli ändring, för min egna skull. Kanske dags att börja ta sig själv lite mer på allvar innan saker börjar spåra ur ännu mer. Fan vad det hade suttit fint med en resa någonstans nu. Stockholm, Göteborg, Irland, Spanien... Ahh, ge mig pengar!



Klockren beskrivning på hur jag tänker alltför ofta

Kommentarer
Postat av: Becka

Bit ihop. och kom igen. För det är du värd!

2011-01-20 @ 20:30:10
URL: http://kaifighter.blogg.se/
Postat av: Silkis

Stockholm. Lätt.

2011-01-20 @ 23:53:19
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0