The middle

Mysig kväll på Pipes of Scotland igår :) Baileys coffee och Guinness alltså, finns det något bättre i dryckesväg? I doubt that. Idag har jag traditionell lördagsångest och funderar över vad jag ska göra med mitt liv. Allt löser sig ju med tiden och vadfan, jag är trots allt bara 21, men vissa dagar alltså. Konstigt är det.

Live right now
And just be yourself
It doesn't matter if it's good enough
For someone else


It just takes some time
Little girl, you're in the middle of the ride
Everything, Everything will be just fine
Everything, Everything will be alright, alright


Kommentarer
Postat av: ämma

I hear ya!

2011-02-06 @ 13:28:52
URL: http://emmawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0