Leaving home

Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Dåligt samvete & ångest kommer genomsyra den här dagen gissar jag. Fan, vad jag har fuckat upp det den här gången.

I vilket fall som helst, andra utbildningsdagen på jobbet idag. Har bott på Hotell i Karlskrona sen i söndags, skojar inte när jag säger att det varit den mest behövliga hotellvistelsen någonsin? Hittills går utbildningen bra och jag tror att jag kommer trivas kanonbra på mitt nya jobb! Imorgon är det Basic Safety som gäller på Sjöfartshögskolan i Kalmar, verkar som att vi bland annat kommer få ta ett dopp i Kalmarsund, haha... Är trots detta väldigt pepp på morgondagen och vad den har att erbjuda.

Nu måste jag packa ihop mina grejer (sjukt hur mycket jag kan stöka ner på bara två nätter) och sen ska jag bege mig ner mot hamnen. Här nedan har vi den bästa melodifestivallåten för i år tror jag - satt och lyssnade på den halva kvällen igår med världens gåshud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0