...

Och som fortsättning på ämnet kroppsplågor förresten, jag har börjat få riktigt tragisk pms nuförtiden. Vi snackar den nivån att jag fick tårar (TÅRAR) i ögonen av att titta på ett klipp på youtube med kattungar. Alltså vafan... Som motpol till det hittade jag dessutom en fantastisk tråd på flashback som avhandlade ämnet, jag citerar:

"Det jag vill säga är att mens kan ursäkta alla slags beteenden, från att smälla i sig 2 påsar chips och en 5liters glassbunke på en kväll till att böla och klaga på att allt i livet är så jävla svårt till att hacka på pojkvänner och män överhuvudtaget. Denna mens går emot allting som jag värdesätter, det vill säga att kunna kontrollera sina egna känslor. 

Jag sätter ner foten nu och säger NEJ, det är inte OK att bete sig som en jävla gris för att du blöder ur vaginan."

HAHAHA! Jag älskar flashback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0