Born this way

Så jävla äckelkallt det är. Vår värmepanna har gått sönder (igen) och vi har just nu cirka nio grader i större delen av huset, 15 grader i mitt och morsans rum tack vare extraelement. Men det är ju inte så motiverande att gå ut i köket, om jag säger så.

Har mått skit de senaste dagarna, därav ingen uppdatering. Läkaren imorse och nu har jag fått lite ny medicin att testa, tydligen har jag gallproblem? NICE. Plus IBS troligtvis. Älskar min kropp.

Igår firade vi Erik som fyllde 24 år, jättetrevlig kväll! :) Var nykter för omväxlings skull (vuxenpoäng, oh yes) men jag hade lika roligt för det. Ännu roligare när man minns allt dagen efter och kan skratta åt alla andra ;)

Annars så hoppas jag på att saker ordnar upp sig snart; var på intervju i Karlskrona i onsdags och får besked i mitten av nästa vecka. Måste säga att jag skulle vara ganska nöjd med saker då, då är det bara eget boende som fattas och sen är jag ganska tillfreds tills vidare. Även om det skulle vara ganska trevligt att köra landsflykt söderut med tanke på vädret utanför, USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0