No song unheard

Ja jävlar vilka dagar onsdag-fredag blev. Nåja. Nu sitter jag och avslutar den här dagen med The Hellacopters, hostmedicin och en liten kisse bredvid mig. Sitter även och funderar på framtiden, vad ska man hitta på egentligen? I sommar ska jag ju som bekant flytta till Nybro samt jobba på Stena Line, men i höst ska jag nog faktiskt söka till en folkhögskoleutbildning som jag hittat. På den läser man första terminen i Sverige och andra terminen i Brighton, England. Helt okej sätt att plugga upp betygen på? Har ju trots allt ganska många borta i England (och ytterligare en till i höst) så ensam blir jag ju inte direkt. Tåls att tänkas på.

Förresten, har under senaste dygnet ätit fruktansvärt god mat. Jag som tänkt vara nyttig och äta lite GI-käk och så vidare, men jag tyckte jag förtjänade lite onyttiga grejer. Igår käkade jag först på Subway och sen på kvällen fixade ängeln Joakim gyros i pita, kan inte beskriva hur mycket jag älskade honom då, haha! Idag käkade jag pizza till lunch och blev sedan bjuden på grillat käk hemma hos Jockes familj. Herregud, borde ju bara äta sallad i två veckor framöver efter de här dagarna haha.


Nähä, inte så mycket mer att tillägga just nu, the show must go on och så vidare - nu säger jag tack och godnatt för den här gången. Nu ska jag inta horisontellt läge i ett antal timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0