...

Jag har verkligen tusen saker jag skulle vilja skriva. Satt precis och bölade helt hysteriskt och nu, ett par minuter senare, sitter jag och lyssnar på glad musik och flinar åt hela situationen. Ungefär så mår jag idag, det går bara runt i huvudet. Det senaste dygnet har verkligen tillhört topp 10 av de sämre i mitt liv.

Jag har världens bästa vänner. Tack tack tack till Emma, Louise, Jocke och Helen som tog hand om mig på onsdagsnatten. Tack till Helen och okänd kille som fixade skjuts. Tack till Inger som inte bara gick ifrån jobbet och skjutsade till akuten, utan även satt hos mig under eftermiddagen/kvällen igår. Tack igen till Emma och Jocke som också satt hos mig och fick mig att må mycket bättre under dagens gång. Tack till Tobbe för skjuts hem och för sällskapet på sjukan. All personal på sjukan som tog hand om mig skulle jag också vilja tacka (fantastiska människor, just sayin) men oddsen för att dom läser min blogg...? Nja? Sist men verkligen inte minst, tack för alla som orkat lyssna och som hört av sig igår och idag. Fan vad jag älskar er allihopa.


Oj, osammanhängande inlägg deluxe. Tänker inte skriva om själva händelsen i bloggen men jag behövde verkligen skriva av mig. Och som sagt, även tacka alla som finns i min omgivning. Det är i stunder som dessa som jag uppskattar mina vänner mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0