Weak little lion man

Dagarna rullar pa har, man borjar kanna mer och mer att man "landat" litegrann nu. Man ar inte lika uppe i varv hela tiden som man var i borjan, nar allting var nytt och man gick upp i extas over allt, haha. Igar var forsta kvallen sen vi kom hit som vi inte gick ut alls, och jag tror det behovdes for dels ar det inte bra for var ekonomi att ga pa krogen varje kvall och dels dricker vi tillrackligt mycket alkohol som det ar anda. Svart att lata bli nar man har sprit i mataffaren typ 50 meter fran lagenheten, da blir det en del ol ;D

Sa igar tog vi en lugn filmkvall i var lagenhet, jattemysigt. Jag gav mig pa att laga mat igar, ni som kanner mig vet ju hur bra jag ar pa det i vanliga fall ;) Men jag tror jag lyckades ganska bra, horde inga storre klagomal fran Sanna och Jocke atminstone. Fast a andra sidan sa ar kanske inte pastasallad den mest avancerade matratten, men anda, haha...

Och pa tal om mat, helvete vad onyttiga vi har blivit! Kakor och chips vraker vi i oss i stort sett varje dag, usch... Tror det ar lage att borja kopa hem lite frukt och slanga ut allt onyttigt annars kommer vi komma hem till Sverige och vara smallfeta.

Nej, nu ska jag fortsatta printa cv:n och cover letters och ge mig ut pa mer jobbsokande :)

Kommentarer
Postat av: Mejlin

låter sweet du! :D går det bra med jobbsökandet och så?

2010-05-25 @ 14:58:14
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0