Torsdag

Godmorgon!
Ska ta itu med den där helvetes blogglistan senare (jag kände mig själv rätt, jag tröttnade rätt fort) men först ska jag in till stan och fika lite. Sen ska jag även begrava mig i en insändningsuppgift, dock gör inte det så mycket för det kan nog vara den roligaste jag skrivit i hela mitt liv. Kan verkligen inte sluta skriva på den, den lär bli typ fem sidor för lång. Skönt när en sådan känsla inträffar, det händer ju inte ofta i mitt liv.


Åtta dagar till julafton, nu kan folk börja räkna ner ordentligt. Är det bara jag som räknar ner till juldagen? Julafton är bara en tråkig parantes man måste genomlida för att hamna på dagen D, haha. Sen är det nyår också som jag är grymt peppad för. Julafton hade jag gärna sluppit, speciellt i år, men så blir det ibland.


Sountracket för dagen nedan. Piratmetal = <3 I LOVE IT.




Kommentarer
Postat av: Malin

Piratmetal? Hehe, ja jäklar... nu har jag nog hört det mesta ;D

2010-12-19 @ 00:49:39
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0