Senaste dagarna

... Har jag haft fullt upp.

Spenderade lördag-söndag i Markustorp. Pulkaåkning bakom bil (något som jag dock bara var betraktare till, nästa gång, då jävlar), tacos och pepparkaksbak stod på schemat. Emma, Malin och Anton, fina byfånar det där. Speciella. På alla nivåer. :)


På söndagen drog jag vidare till Mattias för en sleepover, sjukt länge sen sist. Nice att få sitta och skvallra med min kära boyfriend igen. Somnade sött (nja) på hans soffa och blev väckt vid 07-tiden. Satt och tittade på luciafirandet på tv och till och med jag med min antijul-inställning blev lite rörd.


Släpade mig hemåt framåt lunch, spenderade ett par timmar hemma och blev sedan hämtad av Lisa vid 17-tiden. Vi skulle då ta en roadtrip mot Skavsta och plocka upp Jocke vid flyget, en resa vi beräknade skulle ta allt som allt cirka tio timmar. Föga anade jag att vi skulle återvända till ön först cirka sjutton timmar senare, haha. På grund av bland annat kasst väglag, byte av lampa, galna lastbilschaufförer och sammanlagt ~25 mils felkörning tog det lite längre tid än beräknat, för att fatta mig kort. Men trots att jag sammanlagt var vaken i cirka 28 timmar i sträck och att vi alla var nära ett sammanbrott med jämna mellanrum var det ju definitivt en resa man inte glömmer på ett tag, haha! Blev ju ändå ett antal skratt under resans gång, tack vare roligt sällskap, Jockes mystiska engelska värktabletter och mycket annat. Vi överlevde åtminstone, kom i säng vid 11 imorse...

Så där har vi anledningen till min bloggfrånvaro. Imorgon är inget annat än plugg inplanerat, living the dream!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hahaha älska roadtrips! Spelande ni 500miles också? :D

2010-12-15 @ 00:10:38
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0