Angel

Jag har fina vänner.
Kan ju bara börja med att konstatera det. Trodde jag skulle bli utsatt för något riktigt fruktansvärt igår (visserligen var det nog meningen, dock gick saker tydligen inte som planerat, tror jag ska vara tacksam för det..?). Men som en form av julklapp fick jag en tripp ut i skogen på islandshäst igår. Var absolut inte vad jag trott, men gud vad glad jag blev när jag förstod vad jag skulle göra, och fyfan vad kul jag hade! Men balansen var ju inte direkt på topp efter typ två år utan ridning, dessutom skulle jag göra det barbacka. Silkis, du hade skrattat ihjäl dig om du sett mig bli uppslängd på hästen, slog nästan vågrät sits :) Var i vilket fall som helst hur roligt som helst, otroligt mysig häst och mysig tur i skogen. Såpass mysigt att jag faktiskt mailade närmsta ridskolan idag och frågade om det fanns platser till vårterminen.


Efter ridturen blev det traditionell film- och tacoskväll i torpet med mina kära vänner. Sen sleepover, mys (för vissa, host) och en jävla massa skrattande all night long. Har sammanfattningsvis haft ett riktigt riktigt bra dygn :)


Huruvida det här dygnet blir lika bra eller inte låter jag vara osagt, men med tanke på hur trött jag är och den mängd plugg jag har framför mig tror jag inte jag behöver säga mer....

Kommentarer
Postat av: Skrattmoes

Mysk, jag hade verkligen velat se det. Spara ihop pengar och kom sen till Stockholm, så tar vi en redig helg tillsammans med ridning och catching-up. Jag saknar dig, min lilla fågelväninna!

2010-12-28 @ 23:46:16
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0