Dizzy

Tretton dagar till 20-årsdagen. Fasen så gött. Att jag dessutom ska spendera den dagen i Stockholm gör ju inte situationen sämre direkt. Besöka systembolaget det första jag gör på 20-årsdagen? Absolut. Inhandla rom (och troligtvis lite andra godsaker också, varför snåla när man för en gångs skull har chansen, haha) för på kvällen ska minsann drickas honeysuckle, en drink som Jocke introducerade mig för och som är senaste favoriten. Sura drinkar är min grej, helt klart.

Planering för en 20-årsfest pågår självklart också för fullt. Denna kommer dock bli ett par veckor senare, troligtvis 6 november. Så nu letar jag stuga/annan lokal och försöker tänka ut vilka som ska få den stora äran att komma. ;) Riktigt pepp är jag, fan så bra det kommer bli.

Nu är det åter till idol, bönchips (ja, det är faktiskt gott) och té. Later!

Kommentarer
Postat av: Malin rödtott

Honeysuckle? Haha, sweet namn :)

2009-09-29 @ 21:35:13
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: Rasmus

vem peppar inte inför den dagen :'D

2009-09-30 @ 00:23:50
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: joakim

HONEYSUCKLE :D

2009-09-30 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0