I'm good, I'm gone

Aah, vad ska man ta sig till egentligen? Jag blir så grymt rastlös av att bara sitta hemma hela tiden. Sov 13 timmar inatt till min stora förvåning, så komvux hann jag inte med att ta mig in till idag, dessvärre. Känner mig ganska inne på att börja plugga på NTI på heltid och distans nu, men vi får väl se vart vägarna bär mig :) Jag har ju en viss tendens att vara lite impulsiv och ändra planer rätt snabbt.

Sitter och kollar tatueringar nu (på tal om att ändra planer fort, haha, jösses så många tatuerings-planer jag haft genom åren). Är väldigt inne på Old-school för tillfället, ankare, skepp, tärningar - you name it. Så sjukt många läckra motiv det finns när man snackar old school. Pinuppor är rätt nice också fast där får man väl tänka efter en extra gång om man verkligen vill ha en sån på armen om sisådär 30 år.


Gillar denna ite faktiskt, vi får väl se vart det slutar. Och var i helvete ska man placera ett sånt här skepp på kroppen?


Kommentarer
Postat av: Rasmus

hm.. sidan D:?

2009-12-10 @ 19:23:20
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: karin

Ja, old school rockar! Båten, eller skeppet, skulle passa dig!

2009-12-10 @ 21:58:49
URL: http://karinlindstroem.blogspot.com
Postat av: Mejlin

det beror väl på hur stor du tänker göra den? ;D är den större än 30 cm får den väl bara plats på typ ryggen och är den mindre kan du ju sätta den var du vill :D

2009-12-11 @ 15:03:04
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0