And we'll all float on, okay

Spenderade ett par timmar på hemmaplan innan det blev färd in till akuten igen. Blev inlagd direkt igen pga att jag någonstans i tarmarna eller magsäcken har något som blöder, typ sår/inflammation eller nåt. Kanske too much information för en blogg, men jag bryr mig inte, ärligt talat. Jag måste ha någonstans där jag får skriva av mig om allting. Är så sinnessjukt trött just nu, både fysiskt och mentalt - något ÄR fel, men de hittar inte vad och under tiden är vänta det enda jag kan göra. Tankarna går verkligen i alla möjliga banor, och eftersom jag har tjocktarmscancer i släkten är det svårt att låta bli att tänka på att jag skulle kunna ha något farligt. Något annat som skrämmer mig är om de aldrig hittar vad som är fel, och det här ska vara en del av min vardag i resten av mitt liv. Det är verkligen otänkbart, förstår inte hur det ska kunna fungera.

Igår gjorde jag gastroskopi, vilket tveklöst var den värsta undersökningen någonsin. Vissa känner tydligen knappt av den men jag fick skitont och kräktes. Fick Stesolid innan, det vill säga lugnande/kramplösande (ska göra undersökningen smidigare, eftersom de kör en slang genom halsen). Problemet blev bara att jag fick en allergisk reaktion av tabletten och fick stanna kvar lite till, halsen svullnade och är fortfarande helt prickig? Jävligt märkligt, och ser inte särskilt fräscht ut haha.


Blev utskriven imorse och nu ligger jag hemma i sängen och känner mig lätt apatisk. Hoppas på att kunna traska bort till F senare och försöka förtränga de senaste dagarna. Behöver verkligen få något annat att tänka på för en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tråkigt att höra du! :/

Men hoppas du kryar på dig fort. Du ska se att du snart kommer upp på fötterna :) Kramar!

2012-04-03 @ 20:53:02
URL: http://www.heartscene.se
Postat av: Natli

Stackars dig :( hoppas verkligen att du får svar på vad det är. Massa kramar och kärlek <3

2012-04-04 @ 18:19:54
URL: http://skrattmoes.blogg.se/
Postat av: B1

Du förtjänar inte all skit du får. punkt.

(Jag älskar dig)

2012-04-08 @ 21:16:33
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0