Guestlist

Började dagen med att få jobberbjudande från Irland. Kunde ju faktiskt inte kommit mer olägligt - jag har sommarjobb ordnat och flyttar till lägenhet 1:a juni... Så det blev att tacka nej IGEN, jag har seriöst tackat nej till två jobb på Irland, what's wrong with me? Mitt sjuttonåriga jag hade antagligen gett mig en rejäl bitchslap. Nej, men de verkar väldigt intresserade och jag har blivit lovad att vi ska ta en diskussion i sommar igen, för eventuell flytt till hösten/vintern! LOVE it. Inte en vinter till i det här landet, usch så deprimerande.

Idag mäter termometern sju plusgrader i solen, så nu blir det nog en snabbpromenad innan jag hoppar på bussen mot Nybro/Markustorp. Dagens låt i hörlurarna är Hardcore Superstar - Last call for alcohol, fyfan vilken pepplåt. Får mig att vilja hinka Jack Daniels och besöka någon inrökt rockbar, haha. Älskar albumomslaget också..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0