Double nature

Illa att jag blir svintrött bara av att ha en städdag. Säger väl ganska mycket om vilken icke-aktiv person jag faktiskt är.

För övrigt har jag börjat läsa en bok som heter "Jag är inte rabiat. Jag äter pizza" av Niklas Orrenius som är jävligt bra. Jag kan ju säga såhär, Sverigedemokraterna är ett parti som jag verkligen ogillar och som står så långt ifrån mig ideologiskt som det bara går - men jag respekterar ändå de som väljer att rösta på dom. Men om man nu är sugen på att rösta på SD tycker jag faktiskt man ska ta och läsa nämnda bok innan man bestämmer sig. Vill man fortfarande lägga sin röst på SD då så fine with me, men precis som med alla andra partier borde man fundera över om deras åsikter och grundläggande värderingar verkligen är något man kan försvara, stå för och se upp till i alla lägen.

Det var dagens politiska tanke det!
Ska traska mot badkaret om en stund, imorgon lutar det åt en tripp till skärgården. Jävligt awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0