Tjugoettårskris

Imorgon fyller jag år och jag tror att jag redan drabbats av någon form av tjugoettårskris.

Fan, jag behöver lämna landet tror jag, en liten tripp någonstans. Helst till Irland igen för jävlar vad det landet fick mig att må bra. Sitta på The Celt med en guinness i handen, "galway girl" i bakgrunden och alla bekymmer väldigt många mil bort. Saknas ju dock väldigt mycket pengar för att kunna genomföra det inom närmsta tiden.

Dags att rycka upp sig tror jag. Ta tag i sitt liv, ordna upp ekonomin... Och framför allt, se till att inte vara på samma punkt i livet om ett år. Livet blir ju faktiskt vad man gör det till, så nu ska jag se till att göra det betydligt bättre. Och se till att min 22-årsdag om ett år inte känns lika nojjig :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Du och irland befinner er lite i samma sits. Åk inte dit för att söka jobb just nu, de befinner sig i princip i europas största ekonomiska kris ju!

2010-10-12 @ 16:42:14
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0