Love in an elevator

Lite dålig på att uppdatera, och väldigt mycket har hänt sen sist. Jag flyttade hem, åkte tillbaka till Göteborg på intervju, failade på intervjun, åkte hem igen. Det är den kortfattade beskrivningen, men in reality så har väldigt mycket mer än så hunnit hända också. Fan, jag måste verkligen börja skriva oftare.

Men nu är jag i alla fall hemma igen. Ganska bittersweet, men jag satsar stenhårt på att inte tappa peppen utan fortsätter med jobbsökandet, framför allt i Göteborg.

Annars?
- Filmkväll med Hannah ikväll
- Fest hos Erik på Lördag
- Födelsedag på Onsdag
- Festa fredagen efter födelsedagen
- Maskeradfest hos Hannah den 30:e

And more to come. Fördelen med att vara hemma - helt plötsligt har man fått tillbaka sitt sociala liv :)

Kommentarer
Postat av: Becka

säker på att du fyller år på onsdag? Jag har bestämt för mig att det är den 12e du fyller år?:O

2010-10-10 @ 19:28:55
URL: http://kaifighter.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha varför slutar det alltid med att vi inte har någon filmkväll utan sitter och pratar hela kvällen:P

2010-10-18 @ 11:45:00
URL: http://hannahlindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0