Snön faller och vi med den


Kommentar från Jocke imorse, "titta inte ut, du kommer bli deprimerad" Och åh, så rätt han hade.


Utför den sedvanliga morgonrutinen - kollar facebook - och ser att majoriteten skrivit något i stil med ungefär vad jag tänkte när jag tittade ut imorse (ungefär: "DÖDA MIG"). Men självklart finns det alltid några undantag -  dom där jävla snöälskarna. Jag känner absolut ingen som helst förståelse för dessa människor. Ingen. Som. Helst.
Lista på saker jag har mer förståelse för: Folk som petar sig i näsan på offentliga platser, Sverigedemokrater (!), och, wait for it... Folk som tatuerar in sin älskades namn på valfri plats på kroppen. lite förståelse har jag för er som tycker är snö är "såååå sjukt kul :D :D" '


Nu ska jag lägga mig och dö i sängen, eventuellt titta på jobb i Spanien eller något liknande land. Funderade även på att hoppa från högbrodelen för att undkomma snön, men insåg att jag troligtvis lär frysa ihjäl innan jag kommit fram. Win-win...?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Haha, det har varit snö här i två dagar typ D: ni är efter! skrattade lite dock när jag hörde att bron var tvungen att stängas av :D

2010-11-24 @ 15:58:33
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0