Cornerstone

Det där med förhoppningar är verkligen livsfarligt. Och ändå kan vi inte sluta ha dom, av den enkla anledningen att det hade varit ännu mer förödande för oss att låta bli, än att få dom grusade. Men ibland, hur dumt och naivt det än må låta, så tänker jag ändå på hur skönt det skulle vara att inte hoppas. Inte bli besviken.


Är på vacation/pluggvecka på västkusten, skönt att komma bort lite. Här har vi, till skillnad från Öland, just nu världens vinterlandskap utanför fönstret. Till och med jag som aldrig uppskattar snö tycker det är mysigt att sitta inne i den varma lägenheten, dricka mängder med té och titta ut.
För övrigt händer det kanske inte så mycket överväldigande saker här uppe, jag sitter mest och längtar efter mitt studielån. Då ska det spenderas som om det inte fanns någon morgondag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0