Confessions


En månad kvar till nyår nu. Jag tror 2011 kommer bli ett bra år (bara för att jag skrev så kommer det bli värsta året i mitt liv). Det ska bli året då jag påbörjar vuxenlivet på riktigt och ger mig ut i stora världen, så mycket är säkert i alla fall.

Nu är visserligen inte 2010 slut riktigt än, men fan, nu när man ser på saken såhär i efterhand har det inte vart ett så tokigt år ändå. Lite hjärtesorg fram och tillbaka, ett förlorat jobb och pengakriser, men mycket bra har hänt mig också. Mina fina vänner framför allt, lärt känna ett antal nya men även också kommit närmare en del av de jag haft i mitt liv sen tidigare. Nej, 2010 har inte vart ett dåligt år, absolut inte. Längtar efter att skriva sammanfattning av det här året om en månad, finns mycket bra att se tillbaka på! Och även en hel del dåligt självklart, men vet ni vad? Jag ångrar ingenting, för allt jag gjort/varit med om i mitt liv har lett fram till den människa jag är idag.

Och apropå det gäller det där med att ångra saker man gjort... Jag tror det är bättre att ångra vad man gjorde, än att ångra det man inte gjorde. Bättre att lära sig av sina misstag än att fundera på vad som hänt om man inte gjort dom.



[x] Dagens djupa fundering
Nu är det dags för mig att bege mig mot sängen tror jag. Gymmet imorgon, och kanske göra ett försök att styra upp mitt liv i övrigt.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0