Whiskey in the jar

Snabbis-uppdatering, sitter pa vandrarhemmet nu och det kostar €1 per 20 min och vi maste  verkligen spara pengar, haha.

Flygresan gick jattebra, jag var sa sjukt nervos innan men med lite lugnande tyckte jag det var riktigt awesome. Jag ar foralskad i Dublin, folket ar helt underbart omtanksamma overallt och de traditionella Irlandska pubarna ar exakt lika mysiga som man forestallt sig. Satt igar och drack Guinness (som jag for ovrigt aldrig forstatt karleken till forran nu) och lyssnade pa livemusik pa en pub nagot kvarter fran vandrarhemmet. Hur javla underbart som helst, minus den laskiga killen som inte lamnade oss ifred utan envisades med att sta och mima till "American pie". Han blev utslangd sen men han gav sig verkligen inte utan forsokte igen, slutade med att tre karlar fran baren fick blockera ingangen, JOSSES!

Vi delar rum med 8-9 andra, det ar ganska jobbigt och ovant men det ar ju bara valdigt tillfalligt. Vi bor atminstone valdigt centralt och vandrarhemmet ar jattefint. Dock tror vi att vi hamnat i ett ganska konstigt omrade for det ar verkligen poliser overallt, haha...

Dagen startade vi pa ett cafe i narheten och at frukost eftersom sanna glomt stalla om klockan, sa vi missade vandrarhemmets, haha! Valdigt vart det dock, och mysigt att starta dagen sa.

Nej, nu maste jag nog sluta, men jag ska forsoka uppdatera sa mycket som mojligt. Saknar er alla darhemma :)


Kommentarer
Postat av: Mejlin

sound crazy awesome, babe! :D väntar med spänning på fler skojiga historier och själv blir jag extremt pepp på Irland alltså :)

2010-05-18 @ 21:25:05
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: Rasmus

wow, awesome! :D

2010-05-19 @ 01:33:45
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0