This is my life

Appropå mitt förra blogginlägg kom jag till en insikt om mig själv; jag är jävligt impulsiv. För dagen blev ju betydligt bättre än vad förutspådde där. Hunnit med att träffa både Emma, Becka och Jocke :)

Och när vi ändå är inne på humör-spåret kan vi ju klargöra en sak, bara lite random. Jag är jävligt nöjd med mitt liv för tillfället och känner till absolut största del mig lyckligare och mer harmonisk än vad jag gjort på väldigt länge. Usch, man glömmer verkligen bort att vara tacksam ibland. Ta november-december förra året, riktiga helvetesmånader och jag tror fan inte jag gått ner mig så totalt på flera år.
Nu däremot, jag är till största delen frisk, jag är omgiven av människor jag älskar, på lördag drar jag till Stockholm och på måndag drar jag till Irland. Att jag är arbetslös och att min ekonomi är skit, fuck that, jag kan leva med det. Finns viktigare saker att tänka på när det väl gäller.

This is my life
this is my time
just show me the light
and I'd go there




Kommentarer
Postat av: karin

Aaah, Kim Larsen!!

2010-05-23 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0