Fall back down

Hatar att jag är så sjukt dålig på att planera min tid effektivt. Nu sitter jag i vilket fall som helst och skriver packlista, det är lättare sagt än gjort.. Eftersom vi dessutom ska åka med ryanair som minst sagt har begränsade regler när det gäller bagaget gäller det att försöka packa smart. Och då vill jag återigen poängtera att jag var senast utomlands när jag var fyra. Jag har absolut ingen koll på sånt här.


Spenderat natten i Tvärskog med Jocke och Sanna :) Gårdagen var mysig, åt middag med dessa två plus Louise som kom förbi ett par timmar. Två liter vin delade vi på och sedan gav vi oss på att skriva engelska cv:n, lättare sagt än gjort, men jag tror att det blev ganska acceptabelt i slutändan.
Somnade vid fem-tiden, sov bredvid Jocke som inte är mysigaste sängsällskapet, breder ut sig som en jag-vet-inte-vad och slutsatsen är att jag har fan inte sovit många timmar inatt.

Så nu är jag trött som en jude och har för övrigt tusen jävla tankar i skallen. Känns även som att jag har två intensiva dagar framför mig innan det blir buss mot stora staden på lördag. Festen på fredag känns som något att längta efter, också :)

För övrigt, hittade en jävligt bra playlist på spotify för er som gillar punk och sånt: Måndagar i Leeds. Bara ett tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0