Ett glas vin

Idag är jag bara less på allting. Kanske tar jag saker för personligt, men så är det i alla fall.

Nej, tacka vet jag lördag, då bär det av ifrån allting. Först ett stopp hos Silkis i två dagar, ett helt halvår sen jag träffade damen senast så det ser jag verkligen framemot att göra. Och på måndag, då jävlar blir det Irland. Svårt att fatta att jag åker om en vecka, jag som är så jävla flygrädd och som dessutom inte varit utomlands sen jag var typ fyra år.

Planer för veckan? Träffa Sanna och Jocke och planera en massa, festa lite plus säga hejdå till folk. Inte för att jag tror att jag blir borta så länge, men för att vara på den säkra sidan. Och skriva irländska CV:n börjar bli prio ett också. Fan vad spännande detta ska bli :)

För övrigt, Sanna Carlstedt är min senaste musikkärlek. Hennes låt "Ett glas vin" är världsbäst, lyssna själva, gillar ni visa/folk/progg och sånt kommer ni älska detta. Underbart.

Sanna Carlstedt – Ett Glas Vin

Sanna Carlstedt – Till Stockholm

"Men med ett glas vin så går det över

Några glas till det e allt jag behöver

Vin i skymningen fram till sommaren, så blir jag hel igen"



Kommentarer
Postat av: Rasmus

hm, ska lyssna :>

2010-05-11 @ 23:42:46
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0