Dirty old town

Lyckades med att supa ner en Irlandare, Greg, igar till den milda grad att han gick och spydde ner toan pa Celt, haha! Stackaren, grejen med irlandares alkoholkonsumtion ar att de dricker ofta och lite. Vi larde honom olspelet och han tomde ett stort antal Guinness pa valdigt kort tid och da gick det som det gick...

Var for ovrigt en valdigt bra kvall igar. En motorcykelknutte som var typ tva mater lang, lika bred, tatuerad och med rakad skalle la armen om mig och vralade "CHEERS DARLING" med varsta basrosten, holl pa att skita ner mig, haha! Plus att jag dansade med en snubbe som enligt Jocke och Sanna sag ut som en fitta i ansiktet, hur man nu lyckas med det.

Annars sa har det flyttat in nya fransman i vart rum, varfor dras dom till oss? Jag tycker en av dom ar skitsnygg och jag lovar att det bara ar en tidsfraga innan vi lyckas gora bort oss for honom ocksa (French hot dog-incidenten, for er som inte last det). Ikvall blir det troligtvis Celt igen nar vi piggnat till lite, imorgon Guinness-museet om vi orkar och hinner.

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Mejlin

Hahaha! Låter helawesome ;D

2010-05-29 @ 20:06:14
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0