All this love

04:10 i skrivande stund. Har en sovande emma i sängen bakom mig, och har således spenderat ännu en kväll/natt i torpet. Om det nu blir så att jag blir kvar i Irland en längre tid, lär detta stället vara det jag saknar som mest, that's for sure. Är ju inte av en slump jag spenderat mina sista typ fyrtielva helger här.

För övrigt är det väldigt mycket jag kommer sakna. Eller många, kanske jag ska säga, Öland/Kalmar med omnejd klarar jag mig nog utan...

Nu börjar det visst ljusna över markustorp och jag överväger att dimpa ner bredvid den sovande, och nu även snarkande, Emma och försöka få lite sömn jag också. Först, en nuvarande favoritlåt nedan. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mejlin

Irland låter ju bara helsweet! :D

2010-05-10 @ 10:31:50
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0