Downtown

- Åh, han är ju så snygg...
- Han har flickvän.
- Fan också!
- Det kunde vart värre, han kunde haft pojkvän, då hade oddsen varit ännu mindre...

Min kära vän har sina poänger ibland måste jag säga. :)

-

Om nu någon öht läser den här bloggen längre? Var ju ett tag sen sist, har inte orkat engagera mig i bloggandet, plus inget internet på det, ingen bra kombo! Ikväll var det melodifestival+taco+ansiktsmask, det däremot är en väldigt bra kombination in my opinion. Imorgon ska jag testa yoga med karin och mattias, I like!

Kommentarer
Postat av: Mejlin

jag är trogen! jag sviker inte! :D

haha! nej, men du har varit lite snål med dina inlägg på sistone tycker jag... skärpning beccis!

en liten fågel viskade i mitt öra att du funderar på Sthlmresa? :) hoppas du tar dig tid att träffa mig också då!

2010-03-14 @ 21:02:34
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: k.

Jag har saknat ditt skrivande.

Yogan var trevlig!

Kom hit o glo på film någon dag by the way!

2010-03-24 @ 16:23:15
URL: http://karinlindstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0