Tik tok

Jag är sjuk som en jävla gnu och har spenderat i stort sett hela dagen ensam och nerbäddad med datorn, spotify och té.

Därför måste jag säga att kvällens höjdpunkt var ett sms från M**** (med respekt för henne lägger jag inte upp hela namnet ;) ) där det stod följande;
"Gissa vem som kommer få sex? HA HA. SMAKA PÅ DEN DU!! :D "
Vet inte om jag bara är övertrött och understimulerad men fan vad jag skrattade, haha. Sjuk jävla bekantskapskrets man har.

För övrigt var jag på loppis med Hannah idag, det var ungefär vad jag orkade med innan jag stupade i sängen igen. Det är dessutom en läskig man som fått upp ögonen för mig, han kommer från Etiopien och satt och väntade på mig utanför Almérs idag. Smickrande? Läskigt, snarare. Hannah tyckte det var väldigt roligt åtminstone ;D

Dagens låttips: Magnus Weideskogs cover av Tik Tok. Faktiskt väldigt mysig låt, i den versionen. :) Finns på spotify. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

ska lyssna! <:

2010-06-23 @ 01:12:56
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0