Take a minute

Ny musikkärlek: K'NAAN. Nygammal egentligen eftersom jag gillat "In the beginning" hur länge som helst känns det som, men man kan ju inte ha undgått att hört Wavin' flag som spelas överallt nu och då minns man honom igen. Fin kille det där, hans musik får mig att må riktigt bra. Det kan behövas ibland.

Hur mysigt var det inte att kolla på bröllopet igår? Jag som aldrig vart speciellt intresserad av kungahuset (eller av monarki whatsoever) blev rörd som fan. Daniels tal framför allt, vilken kille, jag säger då det :)

Min hals håller på att dö ikväll och trött är jag också men jag har en känsla av att jag inte kommer kunna sova på alltför länge. Min hjärna är ett jävla mysterium ibland, jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0