Sad mans tongue

Jahaja, midsommar imorgon då. Jag är lika sjuk som jag är pepp, jag är övertygad om att dagen/kvällen/natten blir awesome trots min förkylning som verkar gränsa lite till lunginflammation. Äsch, jag har festat med lunginflammation tidigare, peace & love -09 (sen att jag gränsade till att bli inlagd och inte kunde äta på en vecka bortser jag från).

Imorgon ska jag, Emma, Malin och Anton slå upp tält på Möllstorps Camping och sen vetifan vart vi tar vägen. Köpingsvik eller Borgholm kanske? Det är sånt som visar sig. Själv har jag köpt sommarbusskort vilket ger mig full tillgång till länet i två månader, känns rätt gutt. Har även hunnit med att skaffa ny frilla, skaffa sprit, skaffa nya lurar och skaffa snygga badkläder. Jag har shoppat färdigt för den här sommaren, men jag kan leva med det :)

Glad midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Glad midsommar flicka!

2010-06-25 @ 00:44:38
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah! Shopping, så fantastiskt skoj med nya prylar :D

2010-06-28 @ 02:11:01
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0