I'm not your toy

Då var det helg och jag sitter ute i Nybro, dock inte i Markustorp för ovanlighetens skull utan i... Nybro. Ja. 
Emmas lägenhet är jättemysig, dock fylld med kartonger (som jag lyckats riva ner ännu mer medan hon är på jobbet, note to self: fixa innan hon kommer hem). Jag ska dessutom vara lite huslig och laga mat och diska medan bruden är och drar in hushållsslantarna, haha.

Annars så, all by myself i Nybro, vad hittar man på? Det återstår att se, jag ska ha en without-emma-dag imorgon också. Får väl gå ut och se vad staden har att erbjuda, det lär väl gå ganska fort. ;)

Veckoplanering:
- Kaggs student / Fira Anton / Utgång - Onsdag
- Träffa Karin
- Fika på tisdag
- Provjobba som Mystery Shopper
- Hannahs födelsedag - Lördag

Och säkert mer därtill. Verkar bli en synnerligen bra vecka, det jag frågar mig är bara; hur FAN ska jag ha råd med allting? Donationer, någon?

-
You don't like me
You just want the attention
 I'm not your toy
This isn't another girl meets boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0