Fembot

Dagens spontana: Såg en broschyr om ölands folkhögskola, gick in på hemsidan, anmälde mig till skrivarkurs. Allt inom loppet av cirka tio minuter. En veckas sommarkurs är alltså next up, om jag nu blir antagen. Skulle ju göra mig ganska glad :)

Antons student igår, blev en riktigt kul kväll på vallen. Idag är jag riktigt, riktigt sliten och känner mig lite låg i allmänhet också, men så är det. Lite mer pengar hade ju gett mig lite mer pepp och gjort min sommar trevligare, men vad gör man. Fick en ny våg av fan-vad-jag-saknar-Irland idag också. Så nej, idag är jag inte på topp, ska alldeles strax bege mig ut i solen och planerar att lägga mig där och dö ett par timmar.

Annars så, midsommar, var ska man vara? Öland - troligtvis, men var? Sällskapet är fixat, nu är det en plats att vara på man kanske borde tänka på. Det får bli nästa projekt.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

D; jag gick inte ens ut igår för jag jobbade idag :////////////////////////////7

2010-06-17 @ 23:50:30
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0