Glasäpplen

Mysig dag, gick upp vid den fenomenala tiden 07.50 och begav mig till Becka och Bergkvara. Spenderade någon timme i hängmattan med bruden plus lite traditionellt skitsnack, sen joinade Razze med flickvän och vi begav oss mot stranden med det fenomenala namnet Ekläppen (!).

Har verkligen legat och solat HELA dagen, är helt mosig i huvudet. Har varit en väldigt skön dag dock, badat typ 7-8 gånger idag sammanlagt. Har även byggt sandslott med brudarna, lite roligt ;D Becka och jag drog vidare till Dalskär sen och låg och hade lite poolhäng i ett par timmar. Sjukt nice, minus incidenten när vi nästan blev träffade av resterna av en död fisk som föll från ovan... Trevligt!

Nu sitter jag här och betraktar Becka som sitter och syr klart en fotölj inför hennes flytt till Götet, Kents nya album i bakgrunden och jag är bara ganska nöjd med det mesta just nu. Hitills har det varit en väldigt bra vecka. :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

): nöjd med kents nya? woman, you're wrong!

2010-07-02 @ 11:26:01
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin

Fenomenalt inlägg du ;)

2010-07-02 @ 20:00:38
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0