Family values

Testjobbade första dagen idag, strandbistron på Saxnäs. Känns väldigt bra hitills, ovant, men bra. Mitt största problem är väl kanske att jag inte är stresstålig för fem öre. Definitivt något jag får jobba på med ett arbete som detta.

Har även signat upp mig för ridning i höst, har fått såpass mycket hästabstinens att jag helt enkelt bestämde mig för att börja igen. Känns som ett bra beslut hitills, men samtidigt känns det ju lite sådär om man ska vara kvar i Kalmar en höst till. Jaja, vi får se vart vägarna tar en.

För övrigt kommer Silkis hit om 11 dagar och om 18 dagar är det Winnerbäck. :)

Nu ska jag bädda ner mig med sex and the city. Känns som jag behöver det, jag är riktigt, riktigt trött och bara... Opepp i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Natli

Vart ska du rida nånstans? :)

2010-07-08 @ 14:59:17
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0