Airplanes

Femte arbetsdagen avklarad för lite drygt en och en halv timme sen. Nu har man verkligen börjat komma in i rutinerna, och även om det stundtals är sjukt jävla jobbigt har jag samtidigt väldigt roligt. Står i baren, serverar, plockar disk, säljer glass, fixar i köket - och pratar med en väldans massa människor, haha. Nu senast var det sveriges starkaste man Magnus Samuelsson som jag serverade, blev även kallad "en pärla" av denna man, haha! Något att skryta om, definitivt ;)


Igår var det lite grillande och lite alkohol tillsammans med tre män jag inte sett på alltför länge (åtminstone inte tillsammans),  Erik, Tobbe och Micke. Väldigt rolig och bra kväll, dock mindre kul att släpa sig upp imorse och åka till jobbet. Och, vad fan är det med denna jävla värme? Inte för att jag ogillar sommaren men en dag till på jobbet i (minst) 35 graders värme får mig att ta självmord.

Jobb sju dagar i veckan framöver, ska försöka fjäska mig till en ledig wag så man kan se Winnerbäck. Annars är det jobba jobba jobba som gäller nu, inte mig emot, pengar och erfarenhet tackar jag inte nej till för tillfället. :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

kan bara säga, sjukt nice! :D

2010-07-11 @ 23:24:56
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin

Pengar är bra för då kan man göra saker som man annars inte kan göra ;)

Men har du tid att ses med allt detta jobb nu i sommar? Jobbar själv hardcore 29 juli - 16 augusti, men jobbar ju natt så har ju hela dagarna fria om du skulle få någon lucka :)

2010-07-14 @ 15:37:58
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0