Sweden Rock vs Siesta!

Aah, beslutsångest. Det står mellan Sweden rock och Siesta! när vi snackar festivaler, det har det iofs gjort ganska länge, men efter att ha lyssnat in mig på väldigt många Sweden Rock-band är jag ännu mer tveksam.

Siesta! har:
Thåström - en av mina musikhjältar som hängt med ett bra tag
Mustasch - it's a long way back, when you're down down in black. Bra live också, enligt uppgift!
Kapten Röd
Stefan Sundström
Familjen - jaaag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen. awesome!

Sweden rock har:
Alestorm - piratmetal som jag är überälskar.
Sabaton
D-A-D - presentation överflödig, VILL SE!
W.A.S.P.
Bachman & Turner

Inget lätt beslut att ta, helt klart. Pengamässigt ligger ju dock Siesta! bäst till, sweden rock är ju inte det billigaste. What to do, what to do?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Siesta enligt mig! och jag gillar hardcore, ironin XD

2010-01-14 @ 21:31:32
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

siesta! är tydligen en extremt underskattad festival, men den har börjat komma upp sig nu enligt källor :) kanske worth a try så att säga?

2010-01-16 @ 11:50:29
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0