Desaparecido

Har sagt det förr och jag säger det igen.
Det är konstigt hur saker tar en helt ny vändning, och hur fort det går. Det man älskade, tog för givet och som man såg som en stor och självklar del av sitt liv kan vara borta i nästa sekund. Dock en jävligt nödvändig (och smärtsam) läxa; Aldrig sluta uppskatta det man har.

---

Är för övrigt en ganska dålig dag, ska inte tråka ut er med detaljer mer än det faktum att det är kris med pengar och att jag blir förvånad om det inte blir en betalningsanmärkning för min del snart. Ljuspunkter är dock att jag är officiellt anställd hos Uniflex/Telenor nu, att det kanske blir Markustorp imorgon och filmkväll med Karin på söndag.

Och just det; Jag har ingen dator för tillfället, sitter just nu på biblan i Färjestaden. Lika kul som det låter.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Bibloteket <3

2010-01-22 @ 13:34:33
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

det här med pengar är aldrig lätt alltså :/ vill du ha några bra sparningstips så bara hojta :)

2010-01-22 @ 15:55:32
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0