Hackney downs

Det är verkligen, verkligen för mycket just nu.
Brist på pengar, skulder, ångest, stress, saknad. Och ett jobb och en skolgång på det, som ska skötas.
Och jag tar ansvar för någon som logiskt sett borde ta ansvar för mig. Vilket inte bara resulterar i sömnlösa nätter, utan även i en fruktansvärd prestationsångest.

Allting mynnar ut i en och samma känsla, hopplöshet.
Det kallas tvivel.

-
Dagens mysigaste nu-känns-det-lite-bättre-låt:

Karin Ström - Hackney Downs

"och du sa efter det här kommer du aldrig mer
att skriva en ledsen sång
och jag sa då kanske jag måste gå härifrån
för ledsna sånger är vad jag handlar om"



Kommentarer
Postat av: k.

Åh, nej! Tror att du kan behöva ännu en filmkväll med tillhörande fika någon dag framöver. Håll ut!

2010-02-23 @ 13:58:26
URL: http://karinlindstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0